Vergaderruimte te huur

Vergaderen boven een fashion conceptstore? Het lijkt een te gek idee maar het bestaat echt.


In hartje Hasselt bieden we een inspirerende ruimte voor bestuurs- of teamvergaderingen, bedrijfs- en productpresentaties, workshops, seminaries, trainingen, zakendiners, recepties enz. in één van de meest trendy en creatieve modewinkels in België en Nederland. 

Onze unieke vergaderruimte bevindt zich op de 3e verdieping van een prachtig historisch geklasseerd pand, met name de oude jeneverstokerij van Smeets, dat we gerenoveerd hebben met respect voor de geschiedenis van het gebouw. Het hedendaagse architecturale ontwerp zorgt voor een eclectische mix van oud en nieuw. Een unieke plaats die we graag met jullie delen. De ruimte biedt, afhankelijk van de opstelling, plaats aan max 35 personen. 

We bieden volgende opstellingen aan: een boardroom, classroom stijl, als workshopruimte of voor een receptie. Onze flexibele vergaderruimte bevindt zich op de 3e verdieping en is bereikbaar met de lift of trap en is rolstoeltoegankelijk. 

Inbegrepen in de zaalhuur: 

  • Flipchart 
  • Gratis Wifi 
  • TV scherm met de nodige aansluitingskabels 
  • Beamer met scherm 

We koppelen het nuttige ook aan het aangename en bieden verschillende welkom-, ontbijt-, lunch-, apero- en receptieformules die in huis worden bereid door La Bottega Bistro. Ontdek hier onze verschillende opstellingen en formules.



Boardroom - tot 16 personen


"Quality starts in the boardroom" - W. Edwards Deming

Informele opstelling - tot 25 personen


TEAM - Together Everyone Achieves More

Classroom - tot 30 personen


"Coming together is a beginning, staying together is progress and working together is success." - Henry Ford

Reception - tot 35 personen


"This is where the magic happens." - Unknown

Prijzen voor de ruimte 

1/2 dag kantooruren: €300
1/2 dag 's avonds of weekend: €350
1 volledige dag kantooruren: €420
1 volledige dag in het weekend: €550


Parking:
Molenpoort Qpark op 200 meter
Blauwe Boulevard APCOA parking op 450 meter



Cateringformules:

We bieden verschillende formules aan ter verwelkoming van je gasten, zoals break, ontbijt, lunch, apéro en diner. Alle catering wordt verzorgd door Bistro Bottega.

Coffee break doorlopend, halve dag - koffie, thee & water met lekkers : €10/pp
Coffee break doorlopend, hele dag - koffie, thee & water met lekkers : €14/pp
Breakfast to meet - koffiekoeken, yoghurt met granola, vers fruit & fruitsap : €15/pp
Lunch, homemade with love – 3 formules:
* Belegde broodjes met verse soep €18/pp
* Seizoensgebonden salades vis, vlees of veggie €23/pp
* 3 gangen menu – soep, salade, dessert €35/pp
Lunch kan zowel in vergaderzaal als in Bistro Bottega

Apéro op aanvraag
Diner op aanvraag


Alle prijzen zijn exclusief BTW & drank. We hanteren de geldige BTW tarieven.

Contacteer ons indien vragen over eetrestricties en speciale wensen via 011/23.20.33 of via event@labottega.be.


Je verschillende keuze(s) van catering geef je uiteraard ook door bij het boeken van je gekozen opstelling.


Leg jouw meeting vast

Stuur een mail met al jouw wensen naar event@labottega.be