Een geheugensteuntje om alles vlot te laten verlopen

Veelgestelde vragen mét antwoord

We hebben onze meest voorkomende vragen over online bestellen voor je opgelijst

  1. Ik zie mijn maat niet meer op de webshop, is die er nog in de winkel? 
    Wij werken met één stock voor zowel onze fysieke winkel als onze online webshop.  Als je dus je maat niet meer bij het item ziet staan, hebben we deze helaas ook niet meer op stock.   

  2. Als ik online aankoop, tellen mijn klantenkaartpunten mee?
    Jazeker. Indien je je bestelling plaatst met hetzelfde e-mailadres als datgene dat in onze kassa is geregistreerd.  

  3. Vanaf welk bedrag heb ik gratis verzending?
    Bij aankopen vanaf €75, geniet je van gratis verzending in Benelux.  Heb je een bestelling onder de €75, dan komt er +/- €7 verzendkosten bij in België. 

  4. Is retourneren gratis?
    De verzendkost nemen wij op ons. De retourkost is voor de rekening van de klant.  Dit is vaak rond de €5 met Bpost. Je kan ook altijd je pakketje komen terugbrengen naar de winkel.   

  5. Online bestellen en afhalen aan de winkel?
    Natuurlijk! Bij het afronden van je bestelling kan je in de 3e stap "afhalen in de winkel" aanvinken. Je aankoop kan je afhalen aan de kassa op vertoon van je bevestigingsmail.

  6. Wanneer kan ik mijn pakketje komen afhalen?
    Je ontvangt hier een e-mail voor, dat kan dezelfde dag al zijn. Dit kan elke dag tussen 10u en 18u maandag tem zaterdag. Ook retours kunnen dan teruggebracht worden.
      
  7. Kan ik mijn cadeaubon ook online gebruiken?
    Jazeker. Geef je code in bij het veld "coupon code" en geniet van je bon/korting.   

  8. Ik wens een cadeautje?
    Wij pakken je bestelling super mooi, en gratis, in! Laat het ons weten bij het afrekenen van je online bestelling bij het veld "opmerking".   

  9. Hebben jullie nog een andere vestiging buiten Hasselt?
    Neen, we hebben enkel onze winkel van 2000m2 in Hasselt. Samen met onze Outlet in Gallerij De Ware Vrienden & luxe boutique In The Valy, ook te Hasselt.   

  10. Mijn cadeaubon vervalt binnen bepaalde termijn, kan die verlengd worden?
    Geen probleem, de looptijd van de cadeaubonnen worden in sommige gevallen met 6 maanden verlengd.  

  11. Wat met de levertermijn van BPOST?
    Wij verzenden onze pakjes met BPOST. Uw pakje wordt geleverd binnen +/- 2 werkdagen thuis. Wenst u het pakje super snel te ontvangen en woont u in de omgeving van Hasselt, haal het dan bij ons op.   

  12. Kan ik voor de winkel parkeren?
    Helaas hebben wij geen parking voor de deur, we liggen in het centrum van Hasselt. De dichtstbijzijnde parking is Qpark Molenpoort of Parking Blauwe Boulevard (voordeligste). 
        

Een andere vraag? 

Wij zijn er voor jullie! Voor alle vragen, suggesties of opmerkingen: 

Dit altijd tussen 10u en 18u, maa - zat.



Contact
Velden gemarkeerd met asterisks (*) zijn verplicht.
Privacy *